Vlastnosti:
- Speciálně vyvinutý pro středně tvrdé povrchy.
- Profilový design se dvěma směry pojezdu, který umožňuje dokonalé přizpůsobení písčitým / bahnitým nebo středně tvrdým povrchům.
- Vysoká přilnavost na měkkém povrchu s tvrdým podkladem.
- Lehčí materiál kostry pro snížení pohybujících se hmot.
- Nové podpěry T stabilizují boční špunty, zvyšují pružnost a zabraňují praskání.
Technické údaje
Výrobce Kenda
Popis + profil Kenda 80 / 100-21 51M TT K771F Millville
Přední
Zatížení / rychlost 51 / M
Měřicí ráfek 1,60x21
Značení pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Používání a údržba
Skladujte pneumatiky čist
é a mimo zdroje tepla, světla, ozónu nebo uhlovodíků.Vyvarujte se dlouhotrvajícímu vystavení pneumatik př
ímému slunečnímu záření.Zabraňte jak
émukoliv kontaktu s tuky, benzínem, těkavými rozpouštědly nebo dalšími činiteli, které mohou poškodit pryž.Vyvarujte se horizontálního skladování bezdušov
ých pneumatik, pouze malé pneumatiky mohou být skladovány horizontálně (max. 6 měsíců).Pokud jsou pneumatiky skladovány horizontálně, mus
í být položeny zub proti zubu.Pokud jsou pneumatiky skladovány namontované na ráfku, snižte hust
ící tlak.Ujistěte se, že uvnitř pneumatiky nen
í voda nebo vlhkost.Nikdy neskladujte pneumatiky dlouhodobě př
ímo v kontaktu se zemí.Z bezpečnostn
ích důvodů mohou pneumatiky opravovat pouze odborníci, používající správné metody a nástrojePři zat
ížení pneumatiky je potřeba brát v úvahu souvislost mezi rychlostí, hustícím tlakem a nosností pneumatiky. (viz také online Kalkulátor tlaku na našich stránkách)Přetěžov
ání způsobuje předčasné zničení pneumatiky. Používejte technickou dokumentaci a tabulky huštění, které definují zatížení a huštění pro rozdílné provozní rychlosti.Podhuštěn
í nezpůsobuje pouze nesprávné sjíždění pneumatiky, ale též separace vložek, případně jiné poškození vložek pneumatiky.Přehuštěn
í zvyšuje tvrdost pneumatiky a snižuje odolnost proti nárazům, vedoucím k poničení vložek pneumatiky.
Instrukce pro montáž a demontážMontáž a demont
áž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt.Ujistěte se, že r
áfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní.Zkontrolujte, zda je pneumatika pro zař
ízení/stroj vhodná. Používejte pouze ráfky doporučené, případně schválené výrobcem pneumatiky.Vždy použ
ívejte pouze správné speciální zařízení a nástroje.Ráfek musí býtčist
ý a v perfektním stavu (neponičený atd.), pokud je to nutné, očistěte ráfek brusným papírem. V žádném případě nemontujte pneumatiky na ráfky s prasklinami, vážně deformované, nesoucí stopy po opravách svařováním atd.Pozorně zkontrolujte vnitřn
í a také vnější stranu pneumatiky za účelem identifikace případného poškození. Pokud rozsah poškození neumožňuje opravu, pneumatika by měla být znehodnocena.V př
ípadě montáže s duší vždy použijte správnou novou duši a vložku pro daný rozměr. Pro montáž bezdušových pneumatik, na bezdušové ráfky, vždy použijte nový bezdušový ventil.Před mont
áží namažte ráfek a patky pneumatiky. Používejte pouze vhodný lubrikant, který nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívejte lubrikanty na bázi silikonu nebo benzínů).Doporučujeme vertik
ální montáž. V případě horizontální montáže je nezbytné kontrolovat, zda spodní patka správně dosedá.Nasaďte pl
ášť na ráfek naproti otvoru pro ventil (respektujte směr rotace, který je indikován šipkami). Za pomoci montážní páky postupně převlékněte první patku přes lem ráfku. Následně vložte do pláště lehce nahuštěnou duši, dostatečně ošetřenou klouzkem (pokud je montována). Umístěte ventil a lehce ho zajistěte pojistným kroužkem. Nasaďte druhou patku, postupujte postupně tak, abyste skončili u ventilu.Pro správné dosednutí a vycentrování pláště odstraňte vnitřn
í vložku ventilu. Pozvolna hustěte a kontrolujte správné dosednutí patky pláště. Ujistěte se, že patka pláště neskřípla duši.V průběhu huštěn
í dodržujte bezpečnou vzdálenost, vždy používejte bezpečnostní klec, pokud možno připevněnou ke zdi nebo pojistným řetězem. Během odečítání tlaku se ujistěte, že žádná část vašeho těla není v možné trajektorii vnitřních částí ventilů nebo jeho krytky. Je doporučeno použít vhodné zařízení pro omezení hustícího tlaku. Použijte filtr a odvlhčovač pro stlačený vzduch nutný pro odstranění vlhkosti a prachu.Pokud nejsou patky správně usazeny, odpusťte vzduch, znovu nalubrikujte a nahustěte. Opakujte tuto operaci, dokud patky nesed
í správně.Pokud všechny předchoz
í operace proběhly správně, nasaďte vnitřní vložku ventilu. Nahustěte pneumatiku dle zatížení Ujistěte se, že se ventil nedot
ýká ráfku, brzdových bubnů a dalších mechanických částí.DemontážNikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěn
é pneumatiky.Vždy demontujte vnitřn
í vložku ventilu.Zkontrolujte před demont
áží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.